آموزش لینک بیلدینگ (Link Building) تا کسب کردن لینک (Link Earning)
نوشته شده توسط : مهمان نواز


برای ساختن یک ساخت بک لینک رایگان  رزومه کیفیت عالی از بک پیوند ها، شما بایستی هدر دادن انرژی تان برای لینک و پیوند بیلدینگ را متوقف فرمایید و آغاز به کسب کردن پیوند یا این که Link Earning فرمائید. برای کسب کردن پیوند ما می بایست محتواهایی قابل اعتماد، عالی و بدون نقص ساخت و ساز کنیم و با کل قدرت به اشاعه و پروموت کردن آن محتوا بپردازیم.

تعزیر پیوند بیلدینگ بوسیله اجتماع، عملی منفی تلقی می‌شود، این شیوه تاءمل ناشی از ترسی میباشد که گوگل از روش ربات های مثل ” Penguin ” و ” Panda ” و جریمه هایی که آن ها برای وب سایت های عظیم در لحاظ می‌گیرند، ساخته شده است.

در یکی مکالمه ها، از یک کدام از پرسنل گوگل ” John Mueller ” پرسیدند که ” آیا لینک و پیوند بیلدینگ عملی مثبت و خوب میباشد ؟ ” وی جواب اعطا کرد ” در کل، توصیه می دهم که از آن مسافت بگیرید”

بیشتر بخوانید : تکنیک های لینک و پیوند بیلدینگ، ساخت و ساز لینکهای خوب، بد و زشت
در عکس تحت تفاوت و تکامل ما دربین Link Building و Link Earning را ملاحظه کنید :

تفاوت Link Building و Link Earning

چرا وبسایت شما به Link Earning مستلزم میباشد ؟
ما این قبیل از سوالهای را خیلی از مشتری های خویش می شنویم :

● قیمت یک لینک و پیوند در چه میباشد ؟

● به چه ادله تارنما ما نیاز به لینک و پیوند از سایر سایت ها داراست ؟

ارتقاء ترافیک
کسب کردن لینک و پیوند به طور ارگانیک ترافیک تارنما شما‌را ارتقا می‌دهد. پیوند از یک سایت دیگر، تماشاچی های بیشتری را به سمت تارنما شما سوق میدهد. البته بایستی در لحاظ بگیریم که یک پیوند تاثیری در Conversion بیشتر، خریدهای ایده آل، یا این که فروش بیشتر ندارد، این وظیفه ی وبسایت میباشد که از تماشاچی ها مشتری بسازد، خیر پیوند.



تدبیر از مارک
وقتی که شما یک لینک و پیوند کسب میکنید، اصولا شما چیزی بیشتر از یک پیوند کسب نموده اید. در همین راستا، به عنوان مثال چنانچه شما لینکی از سایت ” New York Times ” اخذ فرمائید، احتمال چشم شدن محتوای شما یکسری برابر می گردد.

این را هم در لحاظ بگیرید که در حالتی‌که شما از تارنما های کوچک خیس با بازدید های کمتر لینکی اخذ فرمایید، احتمال تاثیر آن خیلی بالا نخواهد بود. ولی در حالتی‌که آن سایت مملو‌از بازدید کننده هایی از جامعه ی غرض شما باشد، تماما ارزشش را خواهد داشت.





موتور های کاوش به لینک و پیوند ها اهمیت میدهند.
پیوند ها به مارک شما توان، اعتماد و قیمت میدهند. به همین ادله،در‌حالتی که شما لینکی از یک تارنما دارای اعتبار اخذ فرمائید، موتور های کاوش نمره و طبقه بندی در سئوی وبسایت شما‌را ارتقا میدهند.

یک استراتژی ساخت محتوا، میتواند به شما یک راهکار ساختار یافته برای چک ارزشی که به مشتری خویش ارائه می دهید، عده ای که به شما گوش میدهند و محل توزیع مطلوب را اهدا نماید.

توسعه و گسترش دادن یک استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوای قادر، که به Link Earning شما امداد می نماید میتواند بیشترین تاثیر را برای پیروزی ها طولانی دوران داشته باشد. Link Earning یک تکنیک بازاریابی وجود ندارد، بلکه تاثیری میباشد که شما با محتوای خویش روی بازدید کننده های وبسایت خویش میگذارید که نهایتا منجر پرورش seo شما نیز میشود.

حال حاضر که تفاوت Link Building و Link Earning را خواندیم و از تاثیر آن‌ها مطلع شدیم، سوالی که پیش میاید این میباشد که چطور خواهیم توانست این عمل را انجام دهیم ؟





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: